#fourthandfifthweekinHK

by - července 24, 2017


Za poslední měsíc jsem tady navštívila hodně krásná místa, spojené s přírodou a dost teplým mořem. Tady teda malá ochutnávka a navíc konečně jsem se dostala na vytoužený Victoria Peak...







Jak je z první fotky vidět, ano opravdu to jsem já a ano opravdu jsem na tom jela. V životě jsem nezažila podobný adrenalin jako právě tady. Nejela jsem na tom sama, ale s instruktorem, který po zaučení se mě zeptal jestli všechno chápu a můžeme jet rychleji, nečekala jsem že pojedeme až takovou rychlostí, kde jsme místy létali vzduchem. A ano šla bych na to znova! 😄


Moře je tady v jedné části HK dost špinavé a plave v něm opravdu všelicos. Od spodního prádla po koše na prádlo. Tady kde jsme jezdili na skútrech jsme byly v blízkosti Sharp Isladnu a voda je tady čistá a opravdu teplá. 


Takže když si budete chtít jít zaplavat do moře rozhodně doporučuji východní část HK, než tu jižní.







Asi půl hodinky od nás jsme našli Hong Kong Park. Dá se sem dostat buď metrem na zastávku Admirality a pak pěšky asi 10 minut, nebo tramvají a nebo autobusem. V parku se nachází i fauna park a ptačí rezervace. Park je hrozně hezky udržovaný a je zadarmo. 















A konečně ten Victoria Peak...byla jsem tady zatím dvakrát a můžu říct, že budu ráda, když se tam ještě vrátím.

Poprvé jsem tam jela lanovkou, která je cca 15 min. pěšky od zastávky Admirality. Musíte si vystát asi hodinovou řadu, ale kdo umí předbíhat, dostane se i rychleji 😄

Za zpáteční lístek zaplatíte 45 dolarů a můžete si dole rovnou zaplatit i Sky Terrace 428 za 77 dolarů. Upřímně za to platit nemusíte a pro ty co nejsou líní se dá dostat hned vedle na vyhlídku zadarmo, kde také vidíte na celý Central (viz druhá fotka). A nebo se vydat cca 45 minut nahoru do kopce a vidíte zase na druhou stranu ostrova (viz první fotka).



















No a podruhé jsem se tady vydala ze svou #czechband a Patrik nás vzal na secret place, které je opravdu tajné a nesmí se tady, nikde není ani uveřejněna jeho poloha. Ale počasí nám přálo a ten výhled za to opravdu stál! Celkově se dá projít Peak po pěkně upravené stezce odkud vidíte taky právě na celé město.
















Jinak samosebou děkuji za Vaší skvělou podporu a to, že čtete tento blog! Mám z toho opravdu radost a pak i radost ze psaní nových článků! Klidně mi i dál pište na Instagram, co by Vás zajímalo tady z HK a ráda na vše odpovím :) Užívejte zbytek prázdnin!! ♥

You May Also Like

0 komentářů