#thirdweekinHK

by - července 03, 2017


Řeknu vám, že tento týden byl pro mě plný adrenalinu, jaký jsem už hodně dlouho nezažila...

Tento týden jsme se vydali navštívit Kam Shan Country Park, tzv. Monkey Hill. Dostanete se tam metrem na stanici Prince Edward a poté autobusem č. 81, která jede 6 zastávek (17 min.). Autobus staví hned u vchodu do parku. 

Při naší "výborné" orientaci, (hlavně té mé 😄), jsme se vydali na opačnou stranu a místo do parku jsme lezli na Lion Rock, která je hned vedle. A řeknu vám, v životě mi tak nebušilo srdce jak právě tam. Šli jsme víceméně po vyznačené stezce, ale sami a v totálním pralese. A z čeho jsem měla vlastně strach? Že na mě vyskočí buď divoká opice nebo uvidím hada a prakticky z ostatní havěti o které ani radši nechci vědět, co tam žije.

Co jsme došli k jedné opičí rodince (těch opic tam mohlo být kolem 15), jsme se už neodvážili jít dál a slezli dolů a pak konečně našli vstup do samotného parku. Neodvážila jsem se ho projít celý, protože většina z těch opic byly opravdu agresivní a navíc si na mě i slušně pochutnali místní komáři. Momentálně jsem na počtu štípanců něco kolem 13. 

Ale účelem celého tohoto výletu bylo vidět opičky a zážitek to byl opravdu veliký. A navíc opět všude kolem nádherná příroda. 





























Letos slaví Hong Kong 20 let připojení se opět k Číně. A 1. července tady vypukly oslavy ve velkém. Během prázdnin, zde bude ještě hodně akcí a oslav připomínající tento významný den. Setkaly jsme se tady, ale i s hodně protesty a že to nebyl jen jeden. Dále jsme se doslechy, že do HK dojel i čínský prezident, ale takové štěstí ho vidět jsme neměli.

Ale na co jsme měli štěstí, byl půl hodinový nádherný ohňostroj, zahajující tyto oslavy. To samé se nedá říct o počasí. Chytli jsme totiž takový liják, že jsme byli během 10 sekund durch. Ale ten ohňostroj za to stál!









Jinak, brzy očekávejte video z prvního měsíce tady!!♥ 

A ještě jednou děkuji všem, co čtou tento blog :) 

You May Also Like

0 komentářů