#top10HongKong

by - června 18, 2018



Tento článek bude velkým shrnutím toho všeho, co stojí za to vidět v Hong Kongu. Strávila jsem zde 3 měsíce a musím říct, že mi daly víc než jsem očekávala a nebyly to jen zkušenosti. 


Hong Kong je jedno z nejpřátelštějších míst, které jsem zatím navštívila. Velká výhoda byla ta, že jsme se tady potkali ve velkém počtu Čechů a Slováků, aneb naše #czechoslovakiamafia, na kterou do teď ráda vzpomínám a se některými se stále setkávám. 


Jednoduše tohle město vám nedá jen zážitky, zkušenosti a nové fotky na Instagram, ale i nové přátelství, kontakty a to, že lidé nejsou všude jak u nás. 

Takže zde je mých TOP10 míst, co musíte navštívit, když jedete to HK.


10) Quarry Bay


Quarry bay je místo speciálně na zajímavé fotky na Instagram. Takže, kdo, chce mít neobvyklé fotky se zajímavým zátiším čínských bytovek, tohle nesmí vynechat. 

Dá se sem dostat jednoduše metrem na stejnojmennou zastávku "Quarry Bay"






9) Kam Shan Country Park (park opic)

Adrenalin a nádherná příroda. Slova co vystihují tento park opic. Žijí zde naprosto volně. Na lidi jsou zvyklý, ale i tak musíte být opatrní, často si berou věci z vašich rukou :D 

Více o tomto parku se dočtete tady.





8) Mong Kok


Nákupní ráj. Zde se nachází jedna z nejlevnějších tržnic, kde seženete opravdu vše. Dále se zde nachází ulice s obchody s botami různých značek, které koupíte za super ceny. Dostanete se zde pomocí metra. Více v článku zde.


7) Deep Water Bay a Repulse Bay Beach


Za mě asi nejlepší část, kde najdete moře. Jednoduše se zde dá dostat pomocí autobusu z centra. Moře není až tak čisté, ale koupat se v něm dá v pohodě.



  

6) Tai Tiam vodopády


Celkem zážitek dostat se k samotným vodopádům. Kdo má fobii z pavouků, připravte se, že tady jich pár je a ne malých. Ale výsledek pak stojí za to. Dostat se zde dá pomocí busu z centra, který jede okolo 30 min.





5)Central a Causeway Bay


Další ráj na nákupy. Zde najdete veškeré obchody jako jsou např. F21. Více naleznete zde. Na Centralu se nachází také slavná ulička La Kwai Fong, která je známa pro své bary a kluby. Za sebe mohu doporučit klub Play, Secrets a Zentral.






4)Victoria Harbour a Tsim Tsa Tsui


Tyto místa jsou nejlepší na výhled na celé město. Doporučuji spíše stranu TST. Dá se zde opět dostat pomocí MTR a nebo z VH jede přepravní loď, která vás vezme na druhou stranu na TST.






3) Chi Lin a přilehlé zahrady Nan Lian

Bylo první místo, které jsem zde navštívila. A tohle místo mi připomnělo to, proč Čínu miluji. Najdete zde vše. Hlavně toto místo zaujme milovníky Buddhismu. Veškeré info jak se dostat zde najdete tady.







2)Victoria Peak

Asi nejvíc populární místo v HK. Každý do sem přijede, jde sem. Z tohoto místa jde totiž vidět celý HK. Dá se sem dostat buďto lanovkou nebo autobusem z centra. Doporučuji autobus, jelikož na lanovku se stojí od rána velké řady, navíc autobus je i levnější.
Další info naleznete zde.






1) Buddha Lan Tau


Asi pro mě jedno s nejkrásnějších míst, co jsem doposud viděla. Navíc já jako milovnice buddhismu, jsem byla v ráji. 

Dá se sem dostat jednoduše MTR, autobusem a lanovkou, která stojí cca 800 Kč tam i zpátky. My jsme šli, ale nahoru pěšky. Pro milovníky turistiky, je tohle zážitek na celý život i pro mě byl. Vyskytují se zde totiž ti slavní velcí pavouci, takže občas to bylo docela těžké projít :D Trasu jsme šli necelé 4 hodiny. Kolem 18 hod. se areál zavírá a odjíždí také poslední autobusy a lanovka.







You May Also Like

0 komentářů