#Barcelona

by - srpna 06, 2018


Na samotnou Barcelonu jsme měli jen cca jeden den. A tak jsme se vydali za tím nejdůležitějším. Na některé místa jsem se obzvlášť těšila, ale následovalo i zklamání.  Více v tomto článku.

Do Barcelony jsme se hlavně vydali za festivalem Barcelona Beach Festival viz. článek #BBF2018, ale chtěli jsme také něco vidět. Barcelona je známá pro mnoho míst. Jako první jsme se vydali ke klasice a to ke chrámu Sagrada Família. A jako klasická #mainstream památka i tady bylo lidí jak na čínském trhu 😂 Ale určitě doporučuji vidět. Ve skutečnosti je to mnohem větší než ukazují obrázky.




Jako další místo jsme navštívili známý park Güell, na který jsem se těšila asi nejvíce. Těšila jsem se, že právě tady nafotíme nejvíc krásné fotky, jelikož toto místo je typické #instagramplace, ale následovalo zklamání.

Místo, které je právě určeno k focení se opravuje. Ano je tam pár míst, kde se dá vyfotit, ale právě kvůli nedostatku místa, je zde nával turistů a to čekání by nás jednoduše zabilo. Ale co mě dostalo nejvíce, že za vstup do tohoto místa plné pytlů a oplocení chtějí 9 euro. Čekala bych nějakou úroveň, proto jsem byla zklamaná a vydali se do centra.




Než jsme se vydali do centra, šli jsme oběhnout park jako takový a vylezli až úplně nahoru jak to šlo, kde musím říct byl zas krasný výhled na město a spravilo mi to tu náladu. 





V centru je nejpopulárnější ulice La Rambla, kde najdete krásnou promenádu a spoustu obchodů, barů k posezení. Ulice vede přímo k moři. Respektive ne úplně, ale je to asi 10 min. chůze. 





Jinak moře super a u moře opět různé bary a super vyžití. Náš "největší" zážitek ten večer..jsme zahlédly pána, který se vyžíval koupat se před veřejností nahatý 😂

A poslední zastávkou bylo navštívení stadionu týmů FC Barcelona. Měli jsme ho kousek od ubytování tak jsme toho využili. Za mě pro fanoušky super místo a asi i musím říct, že lepší jak v Madridu. Mají tady toho pro fandy více.





Díky za přečtení a užívejte léto :) 

You May Also Like

0 komentářů