#AupairLife

by - července 01, 2019


Loni na jaře jsem přemýšlela, co s létem. Nechtěla jsem zůstávat doma, jelikož jsem byla zvyklá být na léto pryč, díky předešlé možnosti cestovat jako modelka. S touto prací jsem ale skončila a já chtěla opět na nějakou dobu utéct z Česka. 

Hledala jsem různé možnosti jak se dostat na delší dobu pryč a i si něco málo vydělat. Díky jedné mé známé se naskytla možnost odjet do Španělska na celé prázdniny. Neváhala jsem ani minutu. 

Strávila jsem zde úžasné prázdniny, poznala spoustu nových přátel, procestovala Španělsko a poznala novou kulturu. 





Nadchla jsem vás aspoň trochu?  Tak teď vám ukážu jak tohle můžete zažít taky!

Je několik možností jak vycestovat jako Aupair. Můžete jet prakticky kamkoliv. Já si letos řekla, že jsem loni nestihla vedlejší ostrovy Španělska a chtěla se sem za každou cenu dostat. A ono se to povedlo. Letošní prázdniny trávím na Mallorce! 💗

K hledání rodin používám super stránku Aupairworld.com




Můžete zde najít rodiny z celého světa, které hledají Aupair. Jako první si založíte profil, podle kterého vás mohou oslovovat i rodiny a vy kontaktovat je. Napíšete základní informace o vás a co preferujete, aby rodina splňovala. Asi nejhlavnější věc u Aupair, musíte mít rádi děti 😄 Pokud děti nejsou šálkem vaší kávy, asi tato práce není dvakrát pro vás 😄

V profilu si dále můžete určit 5 zemí, které vás zajímají a chcete právě tam pracovat. Rodinám se pak budete v daných  zemí zobrazovat a zvýší se tak vaše šance

Pokud máte profil zařízený, můžete se vrhnout na hledání vaší budoucí Aupair rodiny!





Zde si vyplníte informace, podle které se vám zobrazí rodiny, dle vašich požadavků. Zadáte odkud jste, pohlaví, a jaké země vás zajímají. Dále pak měsíc kdy můžete začít a měsíc do kterého můžete u rodiny být. Pak jen zadáte vaše časové možnosti. A je to, můžete vybírat!

Na této stránce se dají najít rodiny z celého světa, ale samozřejmě mohu poradit, že tato stránka je super na Evropu. Pokud by jste chtěli například do USA nebo Číny, jsou zde přímo organizace, které tento pobyt zpracovávají. Do Evropy je totiž jednodušší se dostat, nemusí se vyřizovat další dokumenty jako například do Asie a Ameriky. 

Zde jsou stránky, které použili moji přátelé, kteří právě vycestovali do Ameriky nebo Asie.

USA

https://www.culturalcare.cz/

Čína

http://loveaupair.com/en

Ještě chci jen říct vlastní pohled. Musíte být připravení na vše. Tahle práce vypadá lehce, ale není. Ne každý to zvládne a chce to hodně trpělivosti a pevné nervy. Přeci jen jde o děti, které se teprve všechno učí a může se stát, že narazíte na rodinu, kde zrovna anglicky děti neumí a vy se musíte naučit jejich jazyk, aby jste se vůbec domluvili. 

Pokud umíte anglicky, máte vyhráno. Většinou rodiče totiž chtějí, abyste děti anglicky naučili. Já jsem neuměla ani slovo španělsky a už po druhé jsem jela do španělské rodiny. Takže to jde. Musíte jen chtít. Učím se jazyk sama a už za tu dobu vidím pokroky. Vždy je základ se domluvit s rodiči a ti většinou, co mají zájem o Aupair anglicky umí😉

Hodně štěstí pokud se vydáte touto cestou a jestli ano, můžete mi napsat sem do komentářů kde jedete a vaše pocity! A samosebou jsem tu pro  vás i kdyby jste chtěli s něčím pomoct 💗

You May Also Like

0 komentářů