#Valencie

by - července 09, 2019



Valencii jsem měla asi hodinu od prvního městečka, kde jsem bydlela. Jezdila jsem tam docela často, jelikož zde naleznete Primark a další obchody, které útočí na vaší peněženku 😂 V tomto článku pár nápadů, kam zajít a co vidět, když Valencii navštívíte.






Z mě obrovské plus to, že když jedete vlakem, tak stanice se nachází hned v centru města. Z nádraží Valencie - Nord se jinak dá dostat snad úplně všude po Španělsku. To jen tak na úvod.




Plaza de Toros










Hned jak vyjdete z vlakového nádraží, narazíte na velkou stavbu, kde se konají docela pravidelně býčí zápasy. Bohužel se mi nepodařilo na žádné dostat, jelikož lístky jsou dopředu dost vyprodané, takže když budete chtít jít, lístky lze sehnat na oficiálních stránkách města.


Plaza de la Virgen

Za mě nejkrásnější náměstí co jsem v celém Španělsku viděla. Architektonicky krásně udělané a cítíte se tam jak v jiné době. Naleznete tady taky katedrálu de Santa María, kde vstup je zdarma, ale na vyhlídku se platí cca 2 eura a je zde omezený počet lidí, jelikož není moc prostorná, takže si počkáte.  Rozhodně tady nenajdete značkové obchody, naopak zde naleznete klasické španělsko. Místa na sezení, kde si můžete dát dobré víno, zmrzlinu, tapas apod. Nachází se zde taky hodně pouličních umělců, kteří k tomu všemu dodávají konečnou třešničku na dortu.



Z náměstí také vede plno krásných uliček, které ukrývají plno obchůdků od místních designerů, návrhářů ale také i pekáren a cukráren.


Plaza del Ayuntamiento

Nachází se kousek od vlakového nádraží Valencie - Nord a pěšky pár minut od Plaza de la Virgen.

Náměstí je menšího rázu, ale naleznete zde, krásnou fontánu.

Mercado Central / Colón

Asi 10 minut chůze od vlakového nádraží, naleznete obrovské tržiště Mercado. Otevřené je každý den od rána do 15 hod. Naleznete zde úplně všechno. Čerstvé potraviny, koření, maso, ryby, různé suvenýry. Je zde vše v nejlepší kvalitě a proto si i připlatíte. Cca 10 min od Mercado Central se nachází Mercado Colón, kde se nachází plno bister a restaurací,  kde si můžete dát od horchaty a kafe přes snídani, oběd a večeři, od tapas po sushi a to klidně do dvou do rána. Pokud si tak chcete někde v klidu v centru sednout, kde zároveň bude trochu čerstvého vzduchu, ale nebudete sedět na zahrádce na přímém slunci, vyplatí se zajít sem.


Torres de Serranos

Vyhlídka, kde máte celé město na dlani. Vstup stojí pouze kolem 1 eura. Z vyhlídky jde vidět opravdu celé město a pro mě to bylo nejhezčí místo ve Valencii. Nejlepší místo pro fotky na Instagram 😍
Vyhlídka se nachází cca SV od Mercada.










You May Also Like

0 komentářů