About me

by - června 11, 2017


V tomto článku se teda dozvíte něco málo o blonďatém stvoření, které píše tento blog.. 


Od malička jsem ráda zpívala a tančila, což mi vydrželo dodnes. Bohužel jsem se tomu nikdy nevěnovala více a tak moje koncerty, jsou možné jen v mém pokoji, nebo ve sprše. Až na jedno období, na které dodnes ráda vzpomínám. Cca 2-3 roky jsem zpívala v kapele The Cansable/s. Psali jsme si vlastní texty a hudbu a díky kapele jsem se hodně naučila. Sem tam mě přepadne chvilka, kdy si sednu a začnu psát.



Momentálně mám čerstvě po maturitě, studovala jsem v Krnově dopravku, obor zaměřený na leteckou dopravu. Takže vždy jak letím letadlem si vzpomenu na různé věci a pozoruji je v reálu, např. fungování motoru, křídel, popisuji si dráhu..😃

Na tuto školu jsem, šla s tím, že jsem se chtěla stát letuškou. Mé plány se během těch 4 let trochu změnili a věnuji se teď trochu jiné činnosti, kde se mi ale stále tato škola nehorázně hodí.

Už přes 2 roky se věnuji modelingu, přesněji v agentuře Elite Prague. Miluji cestování a díky modelingu je mi to umožněno. Loni jsem byla na 2 měsíce v Číně v Pekingu a pro mě to byl zatím jeden z největších zážitků.


Díky modelingu jsem se naučila pracovat i sama se sebou, hlavně z psychického hlediska, poznala nehoráznou hromadu super lidí, kteří mi jsou neuvěřitelnými přáteli a proto nevěřte pomluvám o tom, že většina lidí v modelingu jsou namyšlení. Já osobně jsem se s nikým takovým zatím nesetkala.

V Evropě se nejradši vracím do Holandska nebo Británie.

Na mapě se mi to pomalu plní.




Co bych vám o sobě ještě tak řekla? Miluji humor a proto je mi vždy dobře ve společnosti s takovými lidmi. Ráda sportuji nejradši plavání a hraní tenisu, basketu, sem tam v létě vytáhnu longboard. Ráda čtu, spíš komiksy, ale sem tam i nějakou tlustější knihu.





Poslouchám prakticky cokoliv, ale nejradši hudbu ve stylu EDM, takže pro ty co mě znají, ví že jsem blázen do Olivera Heldense 😂









You May Also Like

0 komentářů