#QuarantineTime

by - března 27, 2020



Měla jsem v plánu se vrátit k psaní o svých dosavadních navštívených destinací, jelikož jsem si jich nechala hodně rozepsaných a ano, klasicky jsem se vymlouvala, že na psaní čas není. Teď v této situaci, která nastala a každého z nás se dotkla si říct, že "nemám čas" dovolit fakt nemůžu. Nekonečné převalování v posteli, přepínání filmů na Netflixu a navštěvování lednice co 5 minut a zjišťovat jestli náhodou se v ní něco nezměnilo, mě už přestalo bavit. 

Většina z nás teď řeší co v těchto chvílí dělat. Ano někteří mají distanční formu studia nebo dostali home-office, ale stále zbývá docela dost volného času, který se musí nějak vyplnit. 

Já vám zkusím představit pár věcí, které mě zkracují dlouhé chvíle. Můžete to brát jako inspiraci a zároveň do komentářů napsat, co pomáhá vám v těchto chvílích. 




Fotografie, kterou jsem dala jako hlavní tohoto článku, mi připomíná moje časy v Hong Kongu. Města klidu a plné harmonie a dobrých lidí. Jednu z činností, kterou jsem zavedla teď do každodenního rituálu je právě jóga. Necvičím ji podle videí ale podle sebe, podle toho jaké cviky dělají dobře mě a které vím, že zvládnu. Ano jako inspirace se videa určitě hodí, někde se ty cviky naučit musí, pravda 😤 Ale bohatě mi stačí 30 min. denně se pořádně protáhnout a nějak extra tělo nenamáhat. 

Konečně mám taky čas udělat si pořádek v počítači. Milióny složek, které už tak 3 roky nepotřebujete, probrat fotky nebo udělat si video z poslední dovolené u moře. Prohrabat se fotkami z míst, kde vám bylo krásně a něco zažili, vás aspoň na chvíli dostane z té depresivní místnosti, ve které trávíte teď většinu času.

Vždycky jsem milovala vaření. Už od mala jsem propadla závislosti na jídle a jeho tvorbě. V tomhle byla mou šílenou inspirací babička, která mi také od malička vedla knížku s jejími recepty. Vždy jsem se vymlouvala, že na ně nemám čas a ani naučit se sama nějaké nové. Fast food byl u mě na talíři denně, jelikož stíhat si vařit mezi prací a spánkem opravdu "nešlo" (nebo spíš se mi nechtělo 😤). Teď jsem ráda, že se můžu zdokonalit a právě i něco nového se naučit. I na Instagramu se teď objevuje hodně nových receptů jak na oblíbené "mňaminy" ze známých podniků. Já osobně sleduji profily jako je @ifcafe, @premekforejt nebo @gastrokrouzek, kde každý den přidávají nové recepty, které se dají zvládnout z pohodlí domova.

Nechci tady úplně vypisovat co jakou hodinu dělám, jednoduše dělejte to, na co jste do teď neměli čas nebo si ho neuměli udělat. Využijte to jako příklad, užívejte si volna, rodiny, přátel. Buďte vděční, že trávíte čas třeba se svým přítelem. Někteří to štěstí nemají a kvůli této situaci jsou od sebe daleko  a jediné jak spolu mohou být v kontaktu je přes sociální sítě a telefon. Věnujte se sobě, protože až to jednou skončí a já doufám, že brzo tak se opět vrátíme do toho hektického života, kde ten čas opět bude limitovaný. Berte to jako čas, který vás naučí spoustu věcí a co vám pomůže dál do života :) 

You May Also Like

0 komentářů