#secondweekinHK

by - června 24, 2017



Nemůžu si pomoct, ale strašně to tu utíká. Pravda, už jsme si pomalu zvykli a našli si tu věci, které nás udržují při životě 😄

Jeden večer jsme vyrazili se podívat na všemi obdivovaný a doporučovaný večerní výhled na město. I moje mamka mi kladla na srdce, abych ji poslala fotky a šla se tam podívat a bez těchto fotek se nevracela domů. Stalo to za to, takže díky mami 😄










Výhoda číslo jedna, všechno máme relativně blízko, obchody, 24 hodin otevřený McDonald’spekárnu, kde chodíme každý den pro dortíky (kdo by za ty peníze nechodil a že jsou sakra dobré!), jeden vychází za cca 20 Kč.






Jeden den jsem vyrazila se podívat asi do hodinu metrem vzdáleného ženského kláštera Chi Lin a přilehlé zahrady Nan Lian. Metro staví asi 150 metrů, takže daleko to není (zastávka Diamond Hill). 

Atmosféra tady je nepopsatelná. Všude přítomná vůně vonných tyčinek, toto místo ještě víc dělala dokonalým. Takový klid, jen tak v rušném městě nenajdete. Hrozně mě překvapilo, že vstup do zahrady i kláštera byl zadarmo. 

Snažila jsem si tu atmosféru tam hodně užít a na chvilku vypnout od každodenního ruchu tady. Takže jsem strávila asi 2 hodiny, z toho skoro hodinu jen odpočinkem. 

V samotném klášteře se nachází hodně buddhistických soch a modlitebních místností, kde se lidé chodí pomodlit a odevzdat dary Buddhům. Fotit se tady nesmí, protože to považují pak za zneuctění.

Já stihla fotku jen před vstupem do kláštera, pak mě slušně paní policistka požádala, že tady fotit už nesmím 😃












Po tomto výletě jsem narazila na malý stánek, kde prodávali různé druhy ledových čajů. A řeknu vám, že jsem snad v životě lepší neměla. Jsem milovník čajů a nejradši mám mátový a černý. Tady jsem si dala ledový černý čaj s meruňkovým sirupem a vyšel na nějakých 40 korun.




Jedno další odpoledne jsem vyrazila do další velké nákupní části tady, do Causeway Bay. Překvapilo mě, že je tady i Ikea. A ano musím upravit poslední článek. Nejlevněji se tady dá najíst právě v Ikei 😃 Menu tu vychází na nějakých 30 korun. 

A poslední zajímavostí z tohoto týdne, je pouliční jídlo na které jsem narazila na tzv. Times Square a já jako milovník vaflí, jsem prostě nemohla odolat ♥ A řeknu vám, že za cca 35 korun, to opravdu stálo!



Jinak tady pro zajímavost vlog od Patrika, který shrnuje celkovou situaci s počasím 😄

You May Also Like

0 komentářů