#BBF2018

by - srpna 06, 2018


Omlouvám se za mou teď chvilkovou absenci. Trochu se toho stalo a trochu nebyl čas a jsem ráda, že jsem zase back a teď sem mohu naházet všechny mé vzpomínky za uplynulý měsíc 😊

Kromě stěhování, nemoci a navštívení dalších destinací v této zemi jsem se už cca od dubna těšila na jediný den a to přesně na 14.7.

Jeli jsme sem na trip do Barcelony projít hlavní památky a parády co toto město ukrývá, ale hlavním cílem byl Barcelona Beach Festival. Více o samotné Barceloně brzy 😊 




Festival byl v odlehlé části města přesně na pláži De La Pau, kde se dá dostat dobře tramvají. Lístek na jednu jízdu stojí okolo 2,80 euro. Nedaleko pláže se nachází také velké obchodní středisko, kde je i Primark.

Ale nechci mluvit o obchodech. Festival začal už v 15 hod. odpoledne a ano, my tam byly od samého začátku 😄 Areál byl velice dobře vybaven a našli jste tam opravdu vše. Od fastfoodu, přes zdravé vegan, gluten free jídlo a vybavenost se projevila i v barech 😂 Za vodu jsme dávali 2,5 euro, redbull 3,5 euro a za pivo 4-7 euro. Za těch 7 jste to měli až s donáškou do davu před stage takže proto taková suma 😃 Placení všude probíhalo pomocí dobíjejícího náramku, kde jste si u vstupu nabili sumu, kterou jste chtěli a na konci festivalu vám peníze co jste na náramku stále měli vrátili. 





Na festivalu jsme potkali snad všechny národnosti, kromě té naší, ale na pár Slováků jsme narazili 😃
Hrdě jsme nosili naší vlajku na zádech a překvapivě všichni věděli kde ČR leží, ale našli se i ti kteří nás spojovali pořád ještě se Slovenskem 😂 

Lineup byl narvaný tím nejlepším z nejlepších však posuďte sami. A ano já čekala hlavně na toho svého nejlepšího 😂 ♥




Byla jsem připravená a odpočítávala minuty, kdy už začne. A pak konečně přišel ten čas a já byla v sedmém nebi. Opět jsem se cítila mezi svými, svá a nic mě nedokázalo odradit od toho si to užít. Oliver podle většiny patřil mezi ty lepší a nadupanější sety a dokázal to opět na výbornou ♥ 





Dále jsem si hodně užila Dona Diabla a set od Axwell & Ingrosso a poslední do 6 ráno hrající The Chainsmokers taky nebyly špatní. Na Airbnb jsme dorazili kolem 7 ráno rychle zabalili kufry a už v 10 jeli zpátky domů 😃

Když to shrnu tak tohle byl můj nejlepší festival na kterém jsem kdy byla. Stage, lidi, atmosféra, rychlé obsloužení na barech, jídlo všeho druhu a samosebou lineup a ještě to, že jsem se objevila na instagramu jak od festivalu tak od Olivera? = zážitek na celý život a možná za rok znova? 😄 ♥ 

You May Also Like

0 komentářů