#Milano

by - července 11, 2018


Na jaře mi moje kamarádka ze Slovenska napsala, že je v Miláně na měsíc. Já zrovna měla volno a dlouho jsem nikde nebyla, tak jsem zkoukla letenky a za týden jsem letěla 😄




Říká se, že spontánní výlety jsou nejlepší a taky byl. Letěla jsem na večer z Ostravy na letiště do Bergama kousek za Milanem. Přiletěla jsem kolem půlnoci a ještě byl celkem challenge dostat se do centra. Modlila jsem se, aby letadlo letělo na čas, jelikož poslední autobus jel 0:30 a pak až ve 4 ráno 😄

Naštěstí jsem autobus stihla. Autobus stojí 5 euro, jede hodinu a hodí vás přímo do centra Milána. Lístky si můžete koupit přes internet a nebo až na letišti ve stánku. Zpátky když chcete na letiště se lístky opět dají koupit přes internet nebo přímo u autobusu. 

V Miláně jsem strávila 3 dny a řeknu vám, bohatě to na to město stačí. To hlavní projdete do 2 hodinek. Vše je od sebe kousek a metro jsme využívali jen na ubytování, které bylo trochu dál.




Jako první jsme museli navštívit čínskou čtvrť, jelikož obě jsme byly v Hong Kongu, tohle byla nutnost 😃 Čtvrť má opravdu vše, od pekáren, přes prodejny čajů a našli jsme zde i prodejnu pravých "bubble" waffle. A samosebou zde najdete i známe sladkosti Pocky, kde jsem hned pár balení musela koupit 😃





Od čínské čtvrti jsme se vydali k Castello Sforzesco, které bylo cestou do centra ke Galerii Viktora Emanuela II. a k Duomu. Cestou jsou ulice plné různých obchodů a taky stánky, kde se dají sehnat suvenýry za docela přijatelnou cenu.





A to nejlepší. Ten pohled na Duomo byl opravdu k nezaplacení a vůbec nám nevadilo, že nebylo jasné a hezké počasí. První co vidíte když vejdete do Galerie je jeden značkový dům vedle druhého. A v centru dění je "zvíře na podlaze" (ano zapomněla jsem co tam bylo), kde si mu stoupnete na intimní partie a třikrát se otočíte na patě, prý to přináší štěstí 😂

Kousek od Duamo, jsme si oblíbili jednu cukrárnu, kde prodávali za nás nejlepší zmrzlinu, kterou jsme kdy měli a to v  Vanilla Gelati Italiani. A taky samosebou jsme museli vyzkoušet místní pizzu. A ano byla jak jinak než vynikající. 




Shrnutě jako jeden z mých jarních tripů, byl hodně povedený. A to stačilo vzít batoh na záda a vyrazit na letiště 😤 Zde jsou fotky míst, které jsme potkali po svých toulkách centrem.




You May Also Like

0 komentářů